Archive for 25 oktober, 2008

h1

Elsa & Jaja

25 oktober, 2008

Idag har Elsa varit på lekdate med sin syter Jaja, även om Jaja hade lite åsikter om det verkligen var lek eller allvar 😉

Systrarna är inte speciellt lika utseendemässigt och lekte inte alls på samma sätt, men båda tycktes uppskatta att springa runt i leran och skita ner sig under tiden vi jagade dom med varsin kamera i olika vinklar. Blev mycket bilder på rumpor kan jag meddela men ni får hålla till godo 😉

Då kör vi syrran!

Men sluta springa ifrån mig! Jaja hittade en effektiv stoppknapp 😉

Men ge F*n i min svans va!

En tackling får också stopp på Elsa!

Känner ni igen blicken…!? 🙂

Ett virrvarr av valpar!

Elsa – en stadig liten bit 🙂

Elsa leker helst vem tar vem, Jaja är nog mera brottartypen 🙂

Ops!

 

Det är inte helt enkelt att hålla sig på benen!

I Elsas värld ska saker och ting gå undan!

I skrivande stund ligger Elsa och sover, men hon har hunnit med att leka med Enya i trädgården och dragit ett par varv här inne. Skulle tro att hon sover nån timme eller så 😉 Vi ska ha besök ikväll så det vore tacksamt om hon skulle kunna tänka sig att sova ett par timmar extra, men det är nog att hoppas på för mycket *s* I morgon ska det tydligen bli uruselt väder, men om det mot förmodan inte blir det så hade jag tänkt testa på att spåra med Elsa. Blir det skitväder så åker jag in till stan och miljötränar lite istället, resten av dagen hade vi tänkt tillbringa i soffan framför ett gäng med filmer så en stadstrött liten valp passar mycket bra 😉

Den sötaste jag vet.

 (Jag behöver inte påminna er om att klicka upp bilderna va 😉 )